tisdag 3 april 2012

Jeanne D Arc

Ledsen för att bilderna i det förra inlägget blev så suddiga, jag skyller på att det var alldeles för tidigt på morgonen ;) Idag har jag varit med minstingen på hälsokontroll och vaccinering mot stelkramp (hon går i 4:an), och till hennes stora lycka fick hon veta att hon kommer bli L Å N G :) Enligt beräkningarna -om det nu stämmer- kommer hon bli hela 177 cm lång (!) Och trots hennes födelsevikt (5680 gr), så väger hon för LITE i förhållande till hennes längd. Vet inte hur det går ihop egentligen med hennes ständiga sug efter godis och socker? ;) Hon får bara godis på lördagar, om inte det är något annat speciellt..men hon VILL JU HELST ÄTA VARJE DAG ;)

Ovan ser ni charmiga käglor från jeanne d arc, och apropå det så kom idag det senaste numret av deras underbara tidning! :) Ni har väl inte missat att tidningen kommer en gång i månaden numera?

Sitter just nu på jobbet, och hoppas på en lugn natt så jag kan bläddra igenom den i lugn och ro. Apropå jobb så var det kaos då jag kom till nattskiftet idag. Patienter som rymt och som hade allmänna utbrott....Men som vanligt så har jag och min "parhäst" oftast den inverkan/påverkan- att då vi kommer så sprider sig lugnet över hela avdelningen? :/ Vi är båda oerhört lugna som personer, och jag tror definitivt det smittar av sig på patienterna? :P VILKET SKRYT VA? *haha*

Avslutar med en bild på våra fina mys-flickor som växer så det knakar, och som dessutom har personligheter likt dag och natt! :)


Inga kommentarer: