tisdag 17 april 2012

Bildkavalkad ifrån sovrummet som flyttat ner i källaren

Vi sover alltså i ett pannrum! Underbart svalt och skönt- me like!!! Ena hörnet innehåller fjärrvärmeskåp, rör, vattenkran, golvbrunn mm...MEN! Det gömmer vi lätt med den fina skärmväggen som jag hade sen tidigare och en liten tillbyggd vägg som också skärmar av...och att det är rör bredvid sängen och så har vi inga problem med alls! Tycker snarare tvärtom- att det är lite coolt ;) Den gröna dörren leder in till tvättstugan. Närmare sommaren ska nog den och fönstren målas, sen har jag fortfarande en bit kvar av golvet samt lite vägg kvar....men det blir nog åtgärdat till helgen.

NU är även matrummet så gott som klart! Väntar i skrivande stund på att bordet ska torka! Så ev får ni se bilder därifrån imorgon :)

Behöver jag nämna att jag är S L U T? Nu skriker kroppen av utmattning, träningsvärk, värkande rygg och nacke/axlar (men det är självförvållat då jag inte KAN ta det lugnt) och jag MÅSTE tvinga mig själv att sitta i soffan resten av kvällen...Minsta dottern grejar just nu med mitt hår- och det är det skönaste jag vet, så snart somnar jag nog sittandes med datorn i knäet.....

Vi ses i morgon igen :)


Inga kommentarer: