måndag 27 februari 2012

Jag blir så glad.....

...då jag ser livsglädjen i fjolårets pelargoner som nu skjuter upp med superkrafter! I köksfönstret samsas nu nya som gamla och små som stora pellisar...

Äntligen är jag nu långledig igen! Och att-göra-listan är som vanligt L Å N G .......Det börjar bl a bli dags för årets första trädgårdsarbete, d v s klippa ner äppelträd och perenner. Sen ska vi även för typ 35:e gången rensa garaget på skräp sen vi flyttade in för ett år sedan :/ Två blandare ska bytas i båda badrummen, möbler i källaren ska köras bort och sen kanske det är hög tid att ta bort granen med utebelysning ute? ;) Och så vill jag få energi till att MÅLA igen, då det finns en hel del kvar att måla inomhus men även utomhus.....

Men jag tror allt jag inleder den lediga veckan (barnen har dessutom sportlov) med några loppisturer och fika med kära väninnan ;)


Inga kommentarer: