onsdag 15 februari 2012

Bra vänner växer inte på träd

Nu har tavlan som jag beställde kommit på plats! Den är ju bara så läcker!

Ser ni att den har ett budskap också? Ett väldigt bra sådant att följa emellanåt, tycker jag :)

Sen har jag fått ytterligare två till gamla speglar att sätta upp mellan dörrarna till källaren och toaletten :)

De kommer från en mycket kär vän. Tusen tack älskade du (du vet vem du är)! Önskar att alla kunde ha sådana vänner. Vänner som inte bara tänker på sig själva. Denna vän köpte dessa speglar till mig på en loppis för att hon visste att jag ville ha sådana :) HUR gulligt som helst!

Med åren och med allt jag har med mig i bagaget, så har jag blivit extremt försiktig med vilka jag släpper "nära inpå". Visst kan man ha många ytliga vänner som man kan umgås och ha kul med. Men det innebär inte att de vet så mycket om mig (egentligen) Då ens vänner sviker ens förtroende gång på gång så resulterar det i att man får svårt att lita på folk. Tyvärr kanske. Eller kanske lyckligtvis?


Det är bra att ha få vänner och många bekanta och att veta vem som är vad.




Inga kommentarer: