torsdag 20 oktober 2011

"Fulhörnans makeover"

Äntligen har mitt älskade favoritskåp fått komma hem :) Det har stått i mina föräldrars lada i väntan på bättre tider...Nu har vi sålt skåpet som teven stod på och tagit hem "pärlan"....

Ko-mattan (och lite annat) ska ut på blocket idag, för nu har jag tröttnat på den....

Kommer inte bli nöjd med tevehörnan förräns den dag då jag gömmer hela teven i ett skåp, men så länge får det duga såhär :)

Tips! Ser ni att jag sytt ett avlångt, smalt draperi som jag satt upp med spiral under skåpet?Perfekt då man vill gömma diverse sladdar. Om ni även ser blöta fläckar på draperiet nu, så har jag "strykt det". Jag gör ofta så nuförtiden att jag sprayar vatten på det jag vill ha slätt...då det torkat så blir det att se så gott som nystruket ut :)


2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh vilken skåp vill ha!!!!!
Och jag håller med dej om tv!

Jag försöker också att hitta en lösning på den!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Jag har sett det tidigare hos dig, superbra ide'!! men jag förstår inte riktigt hur du satt fast den. Spiral?
Skåpet är bara sååååå underbart!! Förstår att det är ditt favvoskåp!! Vill oxå ha!! hihi

Kramis Tina