tisdag 11 oktober 2011

Den gröna tapeten är ett minne blott....

Japp, idag tog jag itu med att måla hallen nere....Inte för att tapeten var den fulaste som fanns då, men visst blev det mycket bättre/renare/fräschare med VITT :) Nu blev ju dörrarna gula, men DET får jag åtgärda ett annat år.....

Ni får se en blixt-bild nu eftersom det är kväll och ljuset utifrån lyser med sin frånvaro..Nedan en bild lånad från hemnet, den visar hur hallen såg ut då vi köpte huset i februari i år.....

Nu TROR jag att det är slutmålat för mig för i år, för jag fick nämligen min tid för operation av foten idag. Om mindre än en månad är det dags...och så sjukskrivning på det....

Men bloggandet kommer säkert att öka efter operationen, eftersom jag den första tiden kommer bli ganska så stilla-sittande (misstänker jag) Så MIG slipper ni nog inte i första taget ;)


Inga kommentarer: