onsdag 4 maj 2011

Tapet-förälskelse

Av min kära svärmor fick jag häromdagen lite virkad hyllspets :) Som Anders gammelmormor har gjort, vilket ju är extra roligt.....

Så nu åkte det upp lite sådant i köket (med alltfler BLÅA detaljer), under ett par skåp samt på paradhängaren (som är på bild)

Sen satt jag i morse på jobbet och läste tidningen, där det var med reklam från RUSTA. Och jag blev KÄR-fullkomligt förälskad i en tapet :)

Den blå på bilden...den VILL JAG HA i hallen :) Så jag är inte så väldans vit längre som många av er tror ;)



2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Ojjj så fin tapet!!!!
Tänk vad man kan få tag på!!!!
Och just där av alla ställen,
Jag har också hittat många fina tapeter där!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

emmalill sa...

Trodde mina tapeter var dina favisar ;) skoja bara, den var super fin!!!