måndag 16 december 2013

Här hamnade pappersstjärnorna


Godmorgon på er! Jag vaknade för någon timme sedan, och kunde så klart inte somna om...Gick upp en sväng för att inte störa Anders skönhetssömn med mitt snurrande i sängen... *blink*

Här ser ni några av pappersstjärnorna som min minsta dotter knåpade ihop, resten hamnade hos äldsta dottern.


Jag tycker de är så fina! Och väldigt enkla att göra -enligt dottern. De hänger så fint ner från taket, precis likt snöflingor...

Nej, jag ska gå ner och göra ett nytt försök att somna om tillsammans med en bra bok. Ha en bra start på veckan -bästa ni!


Kram Linda



2 kommentarer:

Anna Stenberg sa...

Väldigt vackra!!! Hoppas att ni får en fin vecka! Kram Anna

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh så fint!
Ösnkar dej en fin vecka
Kramar Kathrine