tisdag 6 februari 2018

Matbordet




Hej igen!

Det var så ljust ute, så jag fick till en riktigt bra "photoshoot". Därav ett extra inlägg från matrummet och på matbordet som jag passade på att flytta några centimeter...så lite kan göra så mycket för ett rum. Jag är även inne i en rejäl rensarperiod, där jag rensar och säljer undan. Vi har en loppishylla på en loppis i närheten där jag säljer lite. Och så säljer jag på facebooks köp och säljsidor. Perfekt.

Jag och min älskade man åker till London om två månader, så då vill man ju kunna ha en liten fickpeng med sig.

Och återvinning. Icke att förglömma. Jag köper ju det mesta begagnat i inredning och möbelväg. Då är det billigare att köpa "nytt", och så kan man förnya sig och göra om mer. Och det bästa av allt? Hur miljövänligt som helst. Och plånboken mår också bra.

Nu är det dags för en hundpromenad.


Tjenixen//Linda






Inga kommentarer: