söndag 21 januari 2018

Vill du också synas?

Hej på er!

Jag har funderat lite kring det här med bloggandet, och behovet av att faktiskt vilja synas. Det finns ju -såklart- då man bloggar. På ett eller annat sätt, så vill man ju bli bekräftad. Det är en av alla anledningar till varför JAG bloggar i a f. Ett kul sätt att marknadsföra sin blogg på, är ju genom att göra reklam för den. Det kan ske via facebook, instagram och/eller genom att visa sin bloggadress utåt sett på olika produkter som man använder till vardags.

Jag var inne på Easytryck som jag också har skrivit denna text med, och där kan man designa sina egna prylar. Jag har ju då glasögon, och är nästan manisk med att putsa mina glas. Jag har putsdukar i väskan, vid sängen, på köksbänken....och de som känner mig ser mig ofta med en putsduk i handen. Det skulle ju vara kul att designa sina egna putsdukar med Hagbackens bloggadress, så att fler kan hitta hit?


En annan sak som skulle vara bra att designa, eller sätta sitt namn på (eller bloggens adress), är ju mobilbanker/powerbanker. De flesta av oss är säkert som mig, där mobilen används så pass mycket under dagen att batteriet tar slut. Mobilbanken är ju ett suveränt verktyg att ha med sig då det inte finns tillgång till ström. Under promenaden, bussresan, hos frisören o s v. Och med sitt eget namn på, så behöver man ju aldrig fundera över vem den tillhör.




Det är roligt att designa sina egna produkter, och tycker du det är lika kul -som mig- så tycker jag att du ska titta in HÄR.

Ta hand om er!


Kram Linda



Inga kommentarer: