fredag 26 januari 2018

Broderialster/TV-skåp







Hej på er!

Jag såg att tidningen Jeanne D Arc living (eller bibeln som jag kallar den), kommer att ha broderier med i kommande nummer. Vad roligt, då jag alltid har älskat att brodera! Dessvärre har jag mest fula broderier som jag gjort tidigare genom åren, och som jag absolut inte vill ha framme nu...Men jag har precis blivit klar med detta ovan. Det hamnade ovanpå vårat TV-skåp (där vi gömmer teven) Minns ej vad dessa broderier med monogram kallas, men jag tycker dom är jättefina. Roliga att göra också. Jag har även ett annat som jag gjort för många år sedan i samma stuk. Men det går åt det rosa hållet, så det vill jag inte (heller) ha framme.

Nu blev jag inspirerad till att fortsätta på detta broderi-tema. Det är skönt att ha något att pyssla med då man sitter framför teven. Om man nu har ro till det, vill säga...


Hoppas ni hur som helst får en helt fantastisk helg!



Kram Linda





1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Sååå vakkert broderi Linda...dette kan du tydeligvis,og er dyktig på det!! SÅ da passer det bra med broderi i neste nummer av bibelen - så rolig betegnelse på baldet forresten,men sånn er det jo :)
God helg!
TOveklem .)