torsdag 16 november 2017

Affektionsvärde



Hej på er, operationen har gått bra och jag känner mig ok. Så här kommer ett litet inlägg.

Vet ni.

En del tycker att jag har alldeles för mycket "plotter" och saker hemma. Men jag vet ju efter bl a tio års bloggande att smaken verkligen är som baken. Jag accepterar att alla har olika smak, och att alla absolut inte kan tycka som mig. Jag kan verkligen totalt älska helt andra stilar hemma hos andra, fast jag själv inte vill ha så för egen del. Hänger ni med?

Det jag kan tycka är tråkigt -är då jag får det kastat i ansiktet. För det händer...
JAG tycker ju uppenbarligen om att ha många saker framme. Oftast har jag ett minne kopplat till prylen i fråga. Ett affektionsvärde.

Så är det. Jag ÄLSKAR mina prylar, varenda en. Skulle jag inte göra det, så skulle jag ha rensat bort dem för längesen. Feng shui, liksom.Vissa saker kanske jag inte skulle ha köpt själv...men då kan dessa vara en gåva från någon jag tycker om eller så är de minnen från en upplevelse/resa/tidpunkt.

Denna lom (fågeln) är ett barndomsminne iaf. Och som tur är, så gillar jag den oavsett om den varit ett barndomsminne eller ej.

Ha en fortsatt bra vecka.



Kram Linda






Inga kommentarer: