onsdag 30 juli 2014

Var loppisfynden hamnade, och bad idag igen....


De varma och soliga -men främst LEDIGA- dagarna fortsätter....Och vi njuter till max! Här visar jag er först var några av loppisfynden hamnade. De fynd jag gjorde på hemmaplan i början på min semester.



Knoppbrädan och två av de gamla överdelarna hittade jag då jag "loppade".



Och de fick ta plats under min tallrikshylla. Men det tog sin lilla tid innan jag kom fram till den platsen, kan jag erkänna.

Annars är vi nyligen hemkomna från en trevlig kväll med min goa svägerska, Anders båda bröder, samt ett gäng barn. Vi har spelat plump och haft allmänt -riktigt trevligt.

Tidigare på dagen (läs tisdag) var vi iväg till mina svärföräldrars lilla stuga ute i skogen.


Den ligger ett par mil bort.


Och det är så skönt att kunna få bada för sig själva.


Jag och Anders badar (ovan)....


Det är så roligt att så pass ofta få med min äldsta dotter nu för tiden, eftersom hon vill ta alla chanser till att övningsköra. Hon fyller 18 år i januari 2015, så hon går in stenhårt för körkortet. Driftig som hon är -med det mesta.


Min bror och hans flickor följde också med oss till stugan. Brorsan är ju singel och har semester nu, och det är SÅ TREVLIGT att han vill umgås så pass mycket med oss! Han (och flickorna) är här nästan varje dag, och så åker vi och badar tillsammans.


Idag har vi annars fått gräset klippt. Vi måste även städa ur husbilen och rensa garaget, men det tar verkligen emot i denna värme!


Å andra sidan så står de väl kvar -tills någon dag då vädret är sämre *blink*


Nu ska vi bege oss neråt i sovrummet. Dags att sova.


Kram på er!//Linda



Inga kommentarer: