torsdag 28 februari 2013

Sjukstugan fortsätter....


Jag  T Ä N K T E  sätta mig en stund ute i solen idag....


Men idag blåste det alldeles för kallt, tyvärr...så det blev bara en snabb fotosession. Ivrigt letade mina hök-ögon efter små knoppar i rabatten, men än så länge lyser de med sin frånvaro :( ....


.....så jag tog mitt pick och pack och gick in igen. Lika bra eftersom jag har ont i öronen och dessutom har jag envisa blåsor i munnen. Min äldsta dotter är nu också vrålförkyld. Är lite nervös att jag inte ska hinna piggna till innan lördagen, då vi ska på festen med det burleska temat (?) Jag som inhandlat så mycket attiraljer mm till den....

Ja, ja...jag gör mitt bästa för att kurera mig, tack för era fina ord!


Tillägg: I skrivande stund har solen försvunnit bakom molnen, och regnet (!) strilar ner.....


Inga kommentarer: