onsdag 13 februari 2013

Same ~ Proceed


Tittar bara in för att låta er få veta att jag INTE kommer att sluta blogga. Jag slänger in ett inlägg (eller två eller tre) då lusten faller på...och just nu finns den inte alls :/

Tills nästa gång vi ses får ni se en bild på samma matrum som ni sett minst en miljon gånger tidigare ;) Allt ser precis ut -här hemma- som det gjorde förra veckan, och veckan före det...Jag jobbar, äter, sover, dras med halsont och förkylning (som aldrig riktigt bryter ut), går på mitt promenadband och broderar... 

Samt strö-tittar in till er emellanåt ;)



7 kommentarer:

Unknown sa...

Va skönt att höra att du inte tänker sluta blogga,jag väntar tills din blogglust kommer tillbaks.
kram Lisa

Flodagatan sa...

Kikar in och säger HEJ och hoppas du inte är alltför hängig..

Skönt att läsa ett inlägg ifrån dig..

Kram och krya på dig..

Tidevarf sa...

Halloj,
Man blir då inte less på den bilden, sååå vackert.

Ha det superbra.
Kram
Anneli

Anna sa...

Och jag tittar in och hälsar dig en skön onsdag!

Kramar Anna

Huset på Backavägen sa...

Det var för väl att du inte ska sluta. Krya på dig och jag ser fram emot nästa inlägg.
Kram Anki

ängeln i vitt sa...

Skönt att höra att du inte tänker sluta blogga.....det gillas :) Matrummet kan jag titta på 2 miljoner ggr till......så himla fint och ombonat.

Krya-på-dig-kram kommer hääär / Carina

Lite hi sa...

Nydelige bilder du har på bloggen din <3

Klem fra Lite hi