fredag 13 februari 2015

Växthuset


Hej finaste!
Detta underbara växthus var det som fick mitt hjärta att slå frivolt då jag var inne på Blomsterlandet sist. Ett helt oplanerat impulsköp. Men jag kunde bara inte låta bli. Dessutom tyckte jag att jag förtjänade det, då jag har haft det slitsamt den sista tiden (på alla plan).


Och så tyckte jag ju -såklart- att det var så oerhört fint! OEMOTSTÅNDLIGT helt enkelt.


Väl hemma så sprang jag runt och provade olika ställen där jag kunde ha det på. Och till slut hamnade det på matbordet i matrummet. Hela växthuset kan ni se här nedan (blixtbild)


Men vem vet hur länge det får stå kvar där? *blink* 

Ååå, äntligen helg -och jag har lyckligtvis en ledig sådan! Det är ju dessutom fredag den 13:e idag, och det brukar vara en av mina lyckodagar. Otur brukar jag däremot ha dagen innan, då det har hänt jobbiga saker den dagen vid ett flertal tillfällen...och mjo, denna torsdag den 12:e kunde jag gärna också ha varit utan (jag är skrockfull, vet ni) Men imorgon är en annan dag, och tur är väl det. Välkommen sköna fredag!



Kram Linda




Ps. Jag törs knappt säga det, men ytterligare ett skåp ska hämtas hem i helgen....*oops* Men mer om det sen....





3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Nei men hvordan skulle man kunne overse og gå forbi en slik skjønnhet!!! Helt nydelig vakkert lite drivhus Linda,og perfekt på bordet ditt.helt sikkert perfekt uansett hvor det står ;)
Og JA,vissst fortjener du det dersom du har hatt det jobbigt,håper det går bedre nå!!!
God Helg!
Toveklem :)

RG sa...

Oj vad snyggt...vad kostade det? Precis något sånt är jag på jakt efter också :)

Sarina sa...

Hi Linda,
I love your little greenhouse. . What a great idea.
Have a nice Sunday,
Sarina