tisdag 3 februari 2015

Glasburk från Clas Ohlson


Hej på er!
NU har jag fått sova ut, och så bearbetar jag och försöker smälta att vi har ytterligare en i familjen med körkort. *LYCKA* Det betyder så enormt mycket för mig då jag själv saknar körkort. Jag har alltid sagt till barnen att de inte ska "göra om samma misstag som mig". En kvar då! Men hon är bara 13 år, så det är inte aktuellt än på några år. Jag sov som sagt aldrig efter nattskiftet igår, utan var vaken 26 (!) timmar. Då jag väl la mig, sa Anders att jag inte ens hann avsluta meningen innan jag sov...och 15 timmars sömn senare -är jag "fit for fight" igen.

Idag får ni se något som jag köpte för längesen, men som jag inte visat...En glasburk med kran på från Clas Ohlson. Jag har i ett par års tid velat ha en sån till sommaren, att ha isvatten eller saft i.


Den rymmer hela 6 liter!


Den får stå på hyllan i köket i väntan på sommaren och värmen.

Nu ska jag pyssla med ett litet projekt, som jag ska visa er imorgon.




Kram Linda




Inga kommentarer: