söndag 15 februari 2015

TV-skåpet och den mannen alltså...


Hej bästa!
Hur har ni det, har ni haft en bra helg -så långt? Här har allt varit bra. Vi har bl a hämtat skåp, och så har jag stickat färdigt den fulaste kudden jag sett (ni får se en annan dag) Sen har jag vräkt i mig alldeles för mycket choklad (fick dels både choklad och blommor av Anders på alla hjärtans dag). Fy, jag har världens ågren. Visserligen har jag promenerat båda dagarna, men jag tror inte det väger upp mot all choklad jag tryckt i mig.

Ja ja. Imorgon är en annan dag...

Bilderna idag visar vårat TV-skåp, som jag är så glad åt.


Hörrni. Ni tittade väl på mellon ikväll? Ååå, jag är så lycklig i hela kroppen då min absoluta favorit gick vidare med årets bästa låt! Magnus Carlsson. Vilken man!


Bild ovan lånad från Svt Melodifestivalen.

Han är ju så underbart snygg och sexig (ja, jag tycker mig kunna säga så utan att för den skullen vara mindre kär i min älskade Anders) Rösten. Låten. Dansen. Allt var perfekt! Jag tycker inte om allt gnäll -däremot- kring melodifestivalens övriga låtar och artister. Utbudet kan inte passa alla. Och det är frivilligt att titta. Gnäll gnäll vart man än tittar och lyssnar. Nej, tummen upp för olika sorters musikstilar och låtar, så det inte bara är ett och samma stuk...jag gillar -som alltid- de flesta mer eller mindre. Men hittills är Magnus så klart största favoriten!

Kolla nedan vad jag fick för sms då jag visst röstat lite VÄL mycket...


Haha. Ja men det är han värd alla gånger om!


Imorgon ska jag måla skåp, men vi ses snart igen.



Kram Linda





Inga kommentarer: