tisdag 20 januari 2015

Träbitar som ljusstakar


Hej (till publiken)!
Hur har ni det? Själv har jag legat det senaste dygnet...migrän, förkyld och allmänt trött. Men nu är jag på benen igen med hjälp av lite medicinering. Ser ni träbitarna på bilderna? De fyndade jag för ett tag sedan i Clas Ohlsons fyndhörna för en tia styck...jag har sneglat på dem flera gånger tidigare också faktiskt.


Jag trodde först att det var ljusstakar...men det är ett hål på andra sidan, och jag vet inte alls vad det EGENTLIGEN är. Men för en tia....tyckte jag att man kunde vända bort hålet, och ha dem som snygga ljusstakar. Nog för att man dessutom kan göra dessa lätt på egen hand, också.


Nej, nu finns det lite att ta itu med är hemma. Blir jag liggandes en dag så går det visst en tromb fram här hemma...och konsekvenserna av den det blir -som alltid- mitt jobb!

En fortsatt bra dag önskar jag er alla!



Kram Linda





1 kommentar:

Jacqui sa...

Beautiful, I love this
Hugs
Jacqui