torsdag 8 januari 2015

En liten uggla från Thailand


Hej hej!
Nu ringde en viss väninna *ähum* och beordrade mig att skriva ett nytt blogginlägg...hon var rädd att jag hade tagit en bloggpaus. Och det har jag inte. Inte medvetet i alla fall. Däremot är det fullt upp här...24/7. Jag hade hoppats på lite lugn och ro nu med planerad semester och så, men tyvärr så hade jag missuppfattat det hela...semestern (denna vecka) kunde inte beviljas, så jag jobbar ändå hela långa helgen. Mina och Anders planer går helt i stöpet. Vi skulle ju åka långfärdsskridskor och gå på bio då vi för en gångs skull hade en barnledig helg (det händer mycket sällan numera) Men ja, ja. Bara att gilla läget.

På bilderna idag får ni se en söt liten uggla som Anders äldsta bonusson -med sambo- köpte till oss då de nyligen var i Thailand. Man kan sätta värmeljus i den och hälla lite doftolja uppe på.


Få se imorgon om jag tar mig tid till ett till inlägg? Nu ska jag i alla fall fortsätta plocka bort julstjärnorna från fönstren.

Ha dee!


Kram Linda



Ps. Fick nyss reda på att en vän plockat bort mig på facebook utan att tala om varför...och nyligen plockade en annan ytlig bekant bort mig. Jaa herregud. Blir man inte bortplockad, så blockas man. Jag orkar inte bry mig...vill dessa människor inte ha min vänskap eller vara mina vänner så är det deras förlust.....så länge jag vet med mig att jag inte har gjort något fel, så...och är det så att vissa tycker att man gjort något opassande så hade jag ju hoppats att de kunde informera en om det -så man kan reda ut det hela. Ja, ja...det är bara att inse vilka som är riktiga och äkta vänner -och inte! Facebookskvaller, skitsnack och annat trams lägger jag ingen energi på. Jag har ett bättre liv än så. Punkt slut.




1 kommentar:

angie sa...

Hej, linda, är den lilla ugglan sött !!! och resten av dekoration !!!
älskar hälsningar från angie från Tyskland