tisdag 6 januari 2015

Matrummet och långfärdsskridskor


Hej hej!
Jag gör morgondagens inlägg redan nu. Bilderna är från matrummet, och som ni kan se så är granen borta. I helgen kommer jag även att ta bort alla julstjärnor och dylikt...


Storasyster och lillasyster Maileg får numera sitta bredvid varandra.


Jag bad Anders köpa nya tulpaner häromdagen...och då han får välja färg blir det något som jag absolut inte skulle ha valt själv. Det blev gul-orangea. Ni ser dem skymta på matbordet nedan.


Sen måste jag bara säga att jag tror att det har slagit runt för mig...för jag har gått och köpt mig och Anders varsina långfärdsskridskor (för nybörjare) 
Lånad bild från nätet nedan.


Jag har så länge varit sugen på att prova på det...tänk en tur bara vi två..under månens sken...
eller en molnfri dag...med matsäck...
Det hoppas jag kan uppfyllas redan i helgen. Nu jobbar jag denna natt, men sen har jag faktiskt tagit semester resten av veckan (för Anders är ledig) Så i helgen bär det ut på sjön med de nyinköpta långfärdsskridskorna. Jag längtar!

Vi ses snart igen.



Kram Linda




2 kommentarer:

angie sa...

mycket fina bilder, linda !!! allt från kärlek angie

Jacqui sa...

Beautiful room, I love white
Blessings
Jacqui