onsdag 28 januari 2015

Lägesrapport, lite mer fynd och gåvor


Hej bästa!
Här kommer återigen ett nattligt inlägg (från jobbet) Jag är helt slutkörd just nu. Magkatarren, den envisa förkylningen, ont i halsen och sprängande huvudvärk...Inte blir det bättre av att vi har det rent ut sagt skitdrygt på jobbet.

Men då är det väl tur att man kan fly in i inredningsbloggarnas underbara värld en stund, eller hur?


Jag har fyndat igen. Som vanligt på facebooks säljsida. Denna gång en provdocka (enbart bysten) Ja, jag vet att jag har sålt två fullstora för inte så länge sen. Men denna "lilla" är ju inte lika svårplacerad -right? Och så var den ju V I T.


Den gjorde sig SÅ BRA uppe på pianot ju! Och då vi hade kalas för 18-åriga dottern, så kom brorsan med ett spegelfönster åt mig. Jag blev så glad -nu har jag två!


Jag fick även två rakspeglar (till min samling), samt denna fina notbok nedan av bästa SIS då jag var och hälsade på henne i fredags också. Vad bortskämd jag blir av alla snälla runtomkring mig. Love you all!


Idag (läs tisdag) fick jag ett glädjande besked på förmiddagen. Ni får veta VAD i sinom tid. Anders har också fått ett glädjande besked idag. Så nu håller vi tummar och tår att dessa besked leder till ÄNNU MER glädje! Jag har nämligen bestämt att 2015 ska bli ett bra mycket bättre år än 2014. Jag jobbar i alla fall på det!


Nu var det visst slut på friden här på jobbet....


Vi ses snart igen!



Kram Linda




Inga kommentarer: