fredag 15 augusti 2014

Skrattmås


Hej på er! Hur har ni det? Här krånglar det mesta än....
Jag är fortfarande inte frisk. Vårat internet är fortfarande ur funktion, trots att vi fått både nya sladdar och nytt modem (allt detta p g a ett blixtnedslag) Jag har dessutom fått kalla kårar vad gäller min kommande 40-års fest. Med dessa kyliga kvällar borde vi kanske ha festen i en lokal? Men efter en hel del funderande hit och dit, så verkar det som att många ändå vill vara här hemma. Så vi får klä på oss helt enkelt (under partytältet)


Jag är nu ute på vårat mobila bredband, som ju är VÄLDIGT segt. Skrattmåsen som ni kan se på bilderna är nyinköpt från Herbret Antik. Tyvärr kommer jag inte in på deras hemsida nu -så att jag kan länka till dem- med detta sega bredband, men googla på namnet om ni är intresserade. Just nu känns det som att denna S K R A T T M Å S skrattar gott åt allt "elände" här hemma...*blink*


Ha nu alla en riktigt trevlig helg, så hoppas jag att vi ses snart igen.


Kram Linda



Inga kommentarer: