onsdag 5 februari 2014

Onsdag och sista avsnittet av PH


I höga hyllan ser det likadant ut som det har gjort nu ett bra tag.

Hej på er!

Kikar bara in för att önska er alla en skön onsdag! Nyss hemkommen från läkarbesöket med sonen, så nu ska jag ÄNTLIGEN få sova efter nattskiftet....

Ikväll blir det "after work" med tacos och trevligt sällskap, och så avslutar jag kvällen med att titta på det sista avsnittet av Paradise Hotel (som jag följt slaviskt sen det började) SÅ tråkigt att det tar slut. Jag älskar att kunna fly in i dokusåpavärlden -dumt nog- med intriger och kärlek, sex, skandaler etc...Och nu är det SÅ FRUKTANSVÄRT spännande i finalen. Vem vinner? Samir? Jeppe? Thobias? Aina? Själv håller jag på Thobias eller Samir....jag blir nöjd så länge inte Jeppe vinner....

För ni tittar väl? *blink*


Kram Linda


Ps. Idag fyller min älskade mormor Elsie 84 år, grattis till henne!


Inga kommentarer: