onsdag 26 februari 2014

Mina terriner


Jaa ni, denna hylla har ni sett X antal gånger förut. Men det är ju såhär då man bloggar....Det är stört omöjligt att visa nytt hela tiden. Nu vet jag att många andra ändrar om och pysslar mer än vad jag gör. Men jag trivs med vårat hem, som det ser ut nu. Så därför blir det upprepning, på upprepning.

Ibland fixar jag och donar, visst. Men det blir inga större förändringar nu för tiden. En sak som vi dock ska fixa med (då mitt knä blivit bra) är detta skrivbord nedan. Bilden är lånad från bror min.


Ni vet -folk slänger ju så mycket skräp, som i andras ögon (typ mina) anses vara skatter. Som detta skrivbord ovan. Hittat på bortskänkes-sidan på facebook. Det lustiga var att min bror hade första tjing på det, men då han fick hem det tyckte han att det var lite VÄL stort. Så nu ska det få flytta hit istället. Nere i vårat sovrum ska det få bo, och det ska naturligtvis målas VITT. Bilder på det färdiga resultatet kommer framöver!

En annan sak!
Ni har väl inte missat det senaste numret av "bibeln"?


Jösses, så mycket fint det var! Den är full av inspiration (även denna gång)


Kram på er!//Linda




Inga kommentarer: