lördag 11 januari 2014

Lilla skåpet


Jag tänkte idag visa er detta underbart söta lilla skåp, som kommer från goa vännen L.....


Litet och nätt, lätt att hitta plats för (även i detta övermöblerade hem), och så snyggt slitet....


Och så måste jag visa er en bild på mina fina brorsbarn tillsammans med våran blivande drottning, Kronprinsessan Victoria (upplyser mina utländska läsare)


Brorsan lade ut denna bild på facebook, så då lånade jag den av honom. De var tydligen på "hemligt besök" här i Borlänge hos en barndomsvän till Prins Daniel. Och denne barndomsvän hade barn som gick på konståkning, precis som mina brorsbarn. Så då träffade de dem där -stort, eller hur? *ler* Ett minne för livet, om inte annat. Länk HÄR till den lokala tidningen om det kungliga besöket.

Avslutningsvis måste jag visa er ett par bilder från Borlängerevyn (som vi var på igår), den var verkligen bra! Jag rekommenderar er alla som bor här omkring att se den (om ni inte redan gjort det) Bilderna är lånade från deras hemsida, som ni hittar HÄR.

Producent för det hela, är ingen mindre än Anders faster Kicki Arnberg (alltså min svärfars syster) Här nedan har ni henne på bild i en mycket rolig sketch, där hon spelar ett litet frågvist barn)


Och här nedan är hon i mitten....


Vi är jättenöjda med kvällen, trots att vi tillhörde de yngsta i publiken *fniss*.....De bjuder verkligen på sig själva, och allt är riktigt proffsigt gjort. Och utan att vara partisk, så måste jag säga att Kicki är i en härlig klass för sig!

Henne får jag träffa imorgon igen, då vi ska på Anders stora och årliga släktfest (där julen dansas ut)
Ha en fortsatt skön helg!


Kram Linda




Inga kommentarer: