söndag 26 januari 2014

Dopklänning nr 2


Ja var så disträ då jag gjorde ett hastigt blogginlägg igår, att jag ju glömde berätta att världens finaste och bästa 17-åriga dotter firades här hemma! Grattis till min underbara, och mycket älskade tjej!

I detta inlägg får ni se en superfin dopklänning som jag köpt av Katherine (Fågel Blå)


Den får hänga bredvid min andra gamla dopklänning. Se vilken underbar bred spets den har....


Klockan är 02.18 och jag har ännu inte somnat. Jag tror att jag har blivit övertrött då jag var dödstrött i soffan redan vid 20.30. Jag hoppas jag kan somna snart för imorgon ska vi möblera lite i vardagsrummet (och då måste jag vara pigg). Jag har hittat ett mycket enkelt -men billigt- TV-skåp. Bilder kommer!

Nu skruvar min älskade Anders på sig här bredvid, dags att slå igen datorn!



Kram Linda



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Tack goa du för att du nämner mej!!!!
Och så fint den hänger där hos dej, underbart vackert!
Önskar dej en fin Söndag
Kramar Kathrine