söndag 12 augusti 2012

Snabbt och enkelt....


 ...det är MIN melodi, det :) Idag har jag återigen klätt om köksstolarna i köket. Jag kan inte förstå hur jag kunde välja VITT tyg sist? Efter en vecka så var det ju mer grått och skitigt än vitt....


För ett tag sedan hittade jag gråa små dukar för bara en tia/styck på en tygaffär, och de passade precis i storlek till stolssitsarna. Bara att häfta fast, gjort på två röda...och nu ska det förhoppningsvis hålla sig rent lite mer än en vecka då?

Annars har vi ju så mycket HALLON då, jag har plockat och fryst in en del, men vill samtidigt kunna njuta av dem färska också. Så idag blev det muffins med hallon i....


Snabbt och enkelt.....


 ...men framförallt GOTT! Med en klick grädde till så blev det nästan som en tårta :)


Den kommande helgen är den sista på våran semester, då ska vi bl a fiska kräftor med Frun och hennes familj- och det ska bli SÅÅ kul! Sedan ska vi även ut och röja igen, för denna artist nedan kommer till Borlänge....



Vilka minnen som väcks till liv, en av 90-talets stora danskungar! Ser verkligen fram emot det :) Vet ni inte vem det är? Här kan du lyssna på en av hans största hits....



Ps. Tack alla ni som skrivit så fina kommentarer till de två inläggen innan detta, all min kärlek till er!

1 kommentar:

Tinas bo sa...

Mmmmm vad smaskigt det ser ut... :)

Stolsitsarna blev superfina!

Ha så kul på kräftfisket!!

Kraaaaam Tina