måndag 21 maj 2012

Planer för veckan


Denna kommande vecka har jag lite planer, jag tänkte bl a:


  • Måla lilla innerhallen
  • Hälsa på kära väninnan och ge er mycket inspirerande bilder från hennes vackra hem
  • Måla änglarna en gång till
  • Sola! Under förutsättningarna att det blir sol då....
  • Fixa rabatten med kirskål (d v s täcka med bark och svarta sopsäckar)
  • Komma igång med dagliga promenader igen
  • Sova ut efter nätterna
  • Stötta upp hallonhäcken
  • Måla hammok, och dörrar till källare/garage
  • Städa *suck*, det kommer jag aldrig ifrån...
  • Fortsätta bleka tänderna (har sju timmar med skena kvar...)
  • Bara vara med min fina familj
  • Njuta av ledigheten och göra det som faller mig in.....
  • Försöka att inte känna stress och press om jag inte hinner med detta ovan och annat jag vill

Sen lite annat smått & gott som jag behåller för mig själv ;)


Nu ska jag dessa sista timmar på jobbet bl a njuta av denna sköna låt:




3 kommentarer:

Livingroom sa...

Låter som om du hade mycket kul framför dej. Roligt att det går att kommantera inne hos de igen. Kom ihåg - ingen stress med det. Städa är ju ett måste - men visst är det skönt när man är klar ...vilken tillfredsställare...! Ha en fin vecka. hoppas det är soligt..

LOPPISLIV sa...

Jag skriver också listor på allt jag vill göra, sen att det bara blir en bråkdel som blir gjort det får man blunda för :-))

Ha en fin start på veckan!
Kram Paula

Tinas bo sa...

Herregud, hur många dagar har din vecka???!!
Min har bara 7 dagar... :0))
Superwoman??!!

Ja du är åtminstone inte sysslolös.. hihi

Ha en fin vecka
Kram Tina