onsdag 6 juli 2011

Ros- tema wc

Nog med dockskåp för en stund, så jag inte tröttar ut er ;) Då jag här i veckan fick en "plåt-grej" till förvaring med rosor på av mamma, så slog det mig att jag nog skulle satsa på lite ROS- TEMA inne på lilltoan :)

Rosor är ju så fint, men det kan lätt bli för mycket av det (goda) inredningsmässigt TYCKER JAG :(

Då passar det ju perfekt med lite "lagom dos" inne på toaletten :) Idag Ska vi fira just mamma som fyllde år i går, hela 55 år. Grattis mamma :) Och i helgen bär det av på hemlig resa med Anders stora släkt på över 100 pers :) Spännande!

Men helgen därpå, närmare bestämt den 16-17 juli har vi då som sagt loppis här hemma på gården, och denna gång ska det rensas ur REJÄLT...inget sparande "om", "utifall att"...Lägger ut bilder sen på lite av sakerna.



Inga kommentarer: