torsdag 21 juli 2011

Ja men visst....

...var det väl TAVLOR jag bytt till mig av Hanna :)

Jag och tavlor, liksom.....;) I utbyte fick hon min vitmålade skrinda som jag inte har användning av längre. Älskar dessa tavlor, och visste att de skulle pryda denna plats bra!

Äntligen semester! Jag och Anders har börjat planera för en liten kärleksrutt nästa vecka runt omkring här i Dalarna :) Och naturligtvis tar jag med kameran ;)

I nästa inlägg kommer lite saker igen som är till salu och som jag kommer lägga ut på blocket.

Bl a en vattenkanna i zink (som läcker, men som är fin som dekoration) för 100:- .
Stor träfärgad pall för 100:-.
Min älskade, gamla vagn i vit rotting från 1910 säljer jag för 1200:-.
Och min gamla järnsäng som är omgjord till fåtölj säljer jag för 900:-.

Och säkert lite till......;)

OJ, nu var middagen serverad säger min älskling :)) Sen blir det filmkväll med tonåringarna!


Inga kommentarer: