söndag 18 mars 2018

Gästrummet i källaren









 Hej på er!

Här kommer några bilder från gästrummet i källaren. En liten makeover har gradvis skett där sen sist. Dels har jag äntligen fått upp mina älskade spetslampor. Sen har jag flyttat in mitt lilla, gamla sminkbord sen jag var barn. Och så igår fyndade jag skåpet med stort H. Det vita med spegel på. 300:- (!!) Ni fattar själva va, vilket fynd? Det gäller att ha ögonen med sig....

Hoppas ni alla har haft en bra helg? Nu ska jag och min man förbi mina föräldrar och svärföräldrarna en sväng innan det bär av till våran loppishylla i Duvnäs. Vi har haft den i ett par månader, och har den drygt en månad till. Tips om du/ni vill och kan besöka loppisen som ligger efter riksvägen. RASTA & FYNDA heter den. Vi har sålt för ett par tusen där hittills, och så har jag sålt saker på facebooks säljsidor för några tusenlappar (faktiskt), det blir en fin fickpeng då jag och min man åker till London om ett par veckor.

Ta hand om er!



Kram Linda


Ps. Kom ihåg att klicka på bilderna (en i taget) då du tittar från mobilen. Annars blir de suddiga (i a f i min mobil)









Inga kommentarer: