tisdag 27 juni 2017

Jag saknar er!



Men hej på er!
Det var inte igår....jag kikade in här av en händelse, och insåg just hur mycket jag saknade ER och BLOGGEN. Ni är några tappra själar som verkar fortsätta att titta in här varje dag?

Vad har hänt sen sist? Jo jag har gått och blivit FRU med mannen i mitt liv, DET ÄR STORT. Såg att jag redan skrivit det....hihi....Sen har jag bytt jobb också. Annars har det väl lunkat på som vanligt. Det lilla huset som jag säkert har skrivit om flera gånger står nu också uppe på våran tomt. Så fint. Jag älskar det verkligen.

Jag ska ta mig en funderare på om jag ska ta upp bloggandet igen, i s f kan jag visa er mer från våran lilla stuga. Jag har även blivit med bättre objektiv till min systemkamera, så det skulle vara roligt att ta upp fotograferandet (lite) igen.

Hoppas ni alla mår bra!


Kram Linda





Inga kommentarer: