torsdag 4 februari 2016

Rokokosjal



En jättefin rokokosjal (vet inte vad det heter), på en -mindre vacker- provdocka/byst. Och som toppen på det -ett par väldigt billiga änglavingar med G U M M I B A N D (!!) Ibland vet jag inte hur jag tänker då jag inreder (om jag ens tänker överhuvudtaget)? Men asch, i brist på den gamla fina provdockan från Vintage by Nina...och de lika vackra änglavingarna från jeanne d arc living (båda- som jag drömmer om)...så får jag väl helt enkelt följa Kajsa Vargs råd:

"MAN TAGER VAD MAN HAVER"


Torsdag igen? Veckorna rullar sannerligen på...








1 kommentar:

G:a Affären sa...

Helt rätt Linda!
Och jag tycker det blev jättefint, och så mycket billigare.
Förr köpte jag från Vintage by Nina men tycker priserna
där nuförtiden är alldeles för höga, för min plånbok i alla fall.
Bättre då med en liten Kajsa inom oss!

Kramar/Cia