onsdag 2 september 2015

Hallen uppe





Hej på er!
Idag får ni se några bilder från våran hall uppe. Det har ändrats om där många gånger. Det har varit svårt att få till det bra med tanke på snedtaket, men nu är jag ganska nöjd. Tur dock att man kan välja att inte fota vissa saker, då vi längst till höger har ett stort akvarium med mina eremitkräftor..*hihi* Sen såg jag på bilden ovan att ni även -i bokhyllan- visst även får se deras tillbehör..såsom mat..plus ett glas med bananfluge-blandning...Listerna är omålade och ena korgstolen full av katthår...Men så är det här hemma, för vårat hem är inte ett museum- utan här lever fem-sex personer PLUS en massa djur. Men jag väljer ju att visa de delar som inspirerar er mest.

Hörrni. Jag har tänkt på en annan sak, vad gäller bloggen. Min dator har en viss ljusstyrka, och det är den jag utgår ifrån. Jag ljusar upp mina bilder så de ser bra ut i MIN dator. Men så fick jag se mina bilder i en annan dator, och där var de alldeles för ljusa. Så mitt råd till er -som kanske också har en dator där min bilder är för ljusa: vinkla den bakåt, så ser bilderna bättre ut. Det var alles från mig idag.


Hoppas ni har en fortsatt bra onsdag!



Kram Linda




Inga kommentarer: