måndag 4 april 2011

Välkomna!

Välkomna hit gamla som nya läsare! De flesta som hittar hit har följt mig innan, så därför krävs det nog ingen närmare presentation...Jag kände helt enkelt för att byta namn och göra en nystart av bloggen. Namnet kommer från gatan vi nu bor på :)

Bloggen kommer i stort sett att se likadan ut som den förra....mitt liv med alltifrån händelser till heminredning (mest heminredning då)

Sidan kommer naturligtvis att byggas upp ungefär likadant som på min förra blogg, på återseende!



4 kommentarer:

Flodagatan sa...

Å så roligt med en ny blogg - det blir som en nystart i livet. Nytt boende, ny gubbe och ny blogg <3 jag önskar er all lycka för det är du värd! <3
Kram på er...

hemtrevnad marie sa...

Lycka till med allt det nya!!
Övertygad om att det är samma härliga Linda!!:)
kraam

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att hitta på dig igen :) Och grattis till huset, va roligt!!!

Livingroom sa...

Skoj med nya blogg. Ser fint ut på Hagbacken. Dina saker kommer helt säkert att hitta sina platser så småningom. Stressa int med det. Fast jag vet ju hur störande det bär när man inte bara blir nöjd...
Ha det så bra