fredag 4 juli 2014

Rosa/lila rosor


Rosorna jag köpte sist har jag nu klippt ner för att ta vara på dem ända in i det längsta. Denna färg var faktiskt den vackraste jag har sett!


Så här kommer ett superstressat inlägg från mig. Nu vill jag UT, äntligen SOL.....


Jag ska klippa gräset klart, då jag inte hann färdigt med allt igår p g a en kraftig regnskur och åska.


Sen ska vi gratta min mamma på eftermiddagen, och så är det dags för årets hemliga släktresa med Anders stora släkt (denna helg) I år ska vi till mysiga Vassbo, så vi behöver inte åka så långt *ler*....

Jag avslutar med ett betydligt sötare djur (tycker säkert de flesta) mot i det förra inlägget. Mina bonusar har nämligen hittat en föräldralös liten igelkottsunge, som inte ens har öppnat ögonen än.


Bilden är lånad från min ena bonusson.

De har lyckats hitta en utbildad expert i närheten som idag kommer för att ta hand om den lilla. Bra gjort, verkligen! Själv vet jag inte om jag hade kunnat skiljas ifrån den av rent egoistiska skäl....
Ut i solen var det!

Ha en strålande helg alla fina!


Kram Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Aldrig sett en sån färg på rosor, helt fantastiskt fin! Glömt svara dig angående klockan. Den är köpt på Rusta för 99:- Är dålig just nu så då blir det inte så mycket datatid...
Kram Anki