tisdag 7 maj 2013

2 av mina madonnor....


Många är nu mera less på alla bilder av madonnor som cirkulerar i framförallt "bibeln" (läs Jeanne D Arc Living) Men inte jag, inte! Jag tycker lika mycket om dem nu som för ca fem år sedan då jag köpte min första! 

Numera är det ju också så bra pris på dem, till skillnad mot då jag köpte min allra första (2008). Den betalade jag ca 900:- (!) för.....

Har sett att många bloggare även byter inredningsstil -och absolut inget fel i det-, men själv tror jag att jag har hittat hem. Men man ska aldrig säga aldrig. Dock måste jag understryka att jag verkligen trivs med min stil som går åt det lantliga/shabby chic/dansk-franska hållet. Blandat med gammalt som nytt....




5 kommentarer:

Clara Malvina sa...

God morgon!!

Vilka fina Madonnor du har!! Själv har jag bara en liten, vill ha fler men de brukar vara så dyra. Men som du säger, om de är "ute" med madonnor nu kanske de finns billiga att få tag på =)

Jag har precis samma stil som du! Lantlig, vit & shabbychic. Jag har med hittat min stil =)

Önskar dig en fin fiin Tisdag!!
Kramar

Fågel Blå sa...

Underbara!
Kramar Kathrine

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! :)

Jag är så glad att jag har hittat till din fina Blogg med mycket fint inspiration ! :)
Och nu har jag lagt upp dig på min blogglista så att jag kan lätt komma åt dina fina inlägg.

Hade tid en natt på jobbet och då fick du ju så klart att hamna på mina stjärnmärkta favoriter på mobilen och nu på datan.

Jag håller med dig att Madonnorna är så fina. Jag har också gillat dom nu i många år men faktum är att jag inte den enda än.
Men sist när jag var på Lustfyllt så var det nära ;)

Håller med dig att mpnga byter stil,och att det går ju i trender.
Men jag har också hittat hem likaså får vi bygga vårt hem med tiden nu.
Den får växa.
Vi har ju en bit kvar av renoveringen ! ;)

Ha nu en Alldeles fin tisdag! Njut av dagen !

Kram från mig

Tidevarf sa...

Visst är det fint med madonnor, själv har jag faktisk ingen i helfigur ännu.
Har också sett att bloggare byter stil, huvudsaken iallafall är ju att man själv är nöjd.

Ha det så bra
Kram
Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Gillar också madonnor, har några stycken ..ja det är många som byter stil .men jag är nog nöjd med det jag har
kram Rosa