måndag 28 januari 2013

Jordglob och blått


Var på en loppisrunda idag med sis, och sprang då på en (nyare) jordglob billigt! Och eftersom jag har lite blått i vardagsrummet nu, så tyckte jag den passade bra in! Blir jag att tröttna så tänker jag måla hela jordgloben vit, men Sverige ska få vara kvar- fast i svart. Jag har sett det i någon tidning förut, och tyckte det var läckert! Apropå svart och vitt så har jag lite planer för golvet i hallen framöver....

Tänkte måla det i svart-vit rutigt...blir nog snyggt! Men får ta det till sommaren då vi kan ha katterna ute en hel natt, och plus att det torkar snabbare då ;)


Solen sken så fint en stund efter att jag kommit hem, så då åkte kameran fram....


1 kommentar:

Marit sa...

Är så imponerad på dig att du hittar så mycket fint på loppisar, jag gör det aldrig. Och ett svart vit rutigt golv tror jag kan bli riktigt snyggt, vill oxå ha :)