fredag 18 januari 2013

Bonusinlägg fredagen till ära :)

 

Jag kände mig så pigg (?) efter att jag kom hem från nattskiftet nu på morgonen, så jag drog igång ett litet projekt som jag länge tänkt göra! Nämligen att få upp åtta stycken små-flaskor hängandes på rad. Nu hade jag bara ljusrosa tulpaner hemma, så de fick ta plats där så länge :) Bilderna blev lite gryniga eftersom det inte är så ljust än...

Detta är perfekt om man har blommor som börjar vissna, då kan man förlänga hållbarheten på dem genom att sätta ner dem i små flaskor (då kan de inte sloka sig i stjälken...)

Nu ett varv med dammsugaren- sen lär jag nog sova lite efter nattskiftet?!

Hej igen!


2 kommentarer:

Anna sa...

Vad fint, kul idé!
Sov gott och hoppas du får en skön helg.
Kramar Anna - Mitt hus på landet

Fröken C sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har:) Tur jag hittade hit;)
Fint o fiffig idé med blommorna på skåpet, o supermysigt sovrum. Nu ska jag kika vidare bland dina bilder o inlägg:)
Ha det fint!
Kram C