onsdag 23 januari 2013

Bara blått i vardagsrummet


Idag vaknade jag efter nattskiftet till en riktigt vacker och solig -men kall- dag! Så jag tog några bilder i vardagsrummet. Som ni kan se så har färgskalan här begränsats till enbart blått nu, de korallfärgade kuddarna fick flytta upp en våning, till järnsängen i allrummet uppe i hallen. Nu blev det ett lite lugnare intryck här.

Idag halkade jag omkull rejält må ni tro, mitt utanför våran lilla affär här intill. Fort som tusan for jag upp eftersom det pinsamt nog var folk som såg...och nu sitter jag med värkande hand :( Men som tur är var det vänsterhanden, för numera är högerhanden ständigt aktiv framför TV:n då jag broderar för fullt...

Nu väntar dock gåbandet på mig, tyckte det var liite för kallt för en promenad ute. Så då åker en gammal schlager-dvd på, och så trampar jag på till den istället :)



3 kommentarer:

Tinas bo sa...

Usch då... Hoppas handen är bättre...

Ja det blev lugnare med bara blått...
Härligt krispigt, men samtidigt en känsla av vår... :)

Kram Tina

K sa...

Tjoooooooooooooooooooooo :D
Jag håller med...MYYYYCKET FINARE me bara blått ;D Puss <3

Clara Malvina sa...

Hej!!

Så himla vackert du har hemma!! Och vilken underbart ljuvlig järnsäng!
En sådan skulle jag med verkligen vilja ha =)

Önskar dig en fin dag!!
Kramar