söndag 22 april 2012

Vilken helg!

Vilken helg vi har haft, jag känner mig som en ny människa! Jag vet inte var all energi plötsligt kommer ifrån? Jag har målat och målat och målat och rensat och donat i hemmet! Nu är jag klar med det mesta vad gäller matrum och sovrum, så nu har jag börjat ta mig an hallen uppe. Jag började med att måla klart i trappen upp mot taket med hjälp av roller/pensel och en kvast att sätta dem på...det gick ju hur bra som helst (förstår inte varför jag dragit på det så länge)!

Sen har jag börjat måla spaljén uppe i hallen/trappen...och vilket jobb! Men snart så...ska jag fortsätta måla väggarna i hallen uppe och sen ryker plastmattan på golvet där...och SEN ska ni för första gången få se bilder därifrån ;)

Anders har också tagit itu med massa pappersarbete som han legat efter med, så vi har verkligen varit flitiga denna helg! Vilken kick för självkänslan säger jag bara! Dock vet jag inte vad jag ska visa här nu på bloggen..har ju liksom tagit kort på allt och visat redan? Är lite anti bloggandet igen...men, men...vi vet ju alla vi det här laget att det KAN gå över ;)




Inga kommentarer: