söndag 15 april 2012

NU är vi ÄNTLIGEN igång :))

Börjar med en bild på mina blommande pelargoner i köksfönstret, så jag inte skrämmer bort er helt med bara "fula" bilder ;)

Här kommer då en bild som jag visade tidigare idag...så här såg det ut i morse nere i källaren...

Jag har ju då surat hela lördagen mer eller mindre, men Anders vet minsann hur man får mig på bra humör ;) En bukett tulpaner och lite röj i källaren, så blev jag genast mycket gladare :)

Min lilla hjälpreda <3

Eftermiddagen ägnades åt att röja och måla och måla....

Milla hittade en hög höjd att tryggt bevaka spektaklet ifrån (det är en madrass som vi satt på högkant, se bilden nedan)

Skåpet som sonen ratade har också målats vitt idag....

VOILA!!! NU ÄNTLIGEN börjar det hända saker! Förhoppningsvis kan jag visa er lite MÖBLERADE bilder imorgon...för ni har väl inte missat att jag är I V R I G ? ;)


Inga kommentarer: