torsdag 6 oktober 2011

Midnatt råder....

...tyst det är i huset...Bara jag vaken som vanligt ;) Sprang nyss ut i nattlinnet och fotade lyktan ut mot gatan....

Den lyser så fint :) Nedan ser ni hur hela stan lyser upp ca 2 km ifrån oss här uppe på Hagbacken :)

Våra lyktor ute har sådana här glödlampor som tänder sig själva då de känner av att det blir skymning, perfekt (och så slocknar då det blir ljust)! Då behöver man aldrig tända/släcka dem utan det sköts automatiskt :)

Nu ska jag krypa ner bredvid min snarkande nakenfis till karl som visst råkat sparkat av sig täcket ;)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Du e tossig du, springa ut i mitt natta i bara nattlinne och fota gatulyktan! hihi
men det blev underbara bilder!! Romantisk lykta, måste jag säga :)
Härligt att se staden upplyst i bakgrunden..

Kram Tina