lördag 1 oktober 2011

Egendesignad tatuering...

Jag har "designat" en egen tatuering som jag nog ska göra framöver då min operation av foten är klar....

Jag tänkte ev ha den PÅ foten. Ser ni vad det är? Det är mina barns första bokstäver i deras namn.....E, I och M...dessutom är de sammanflätade i varandra då de är biologiska syskon och MINA alla 3 :) Det är också ett tecken på att de alltid ska hålla ihop...blod ÄR trots allt tjockare än vatten :) Jag menar inte att "plast-syskon" inte kan stå varandra nära, detta är bara en knasig grej som har en mening för MIG då de är MINA barn och de har samma pappa (vilket känns jätteskönt....)


1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Ja tänkt att jag fick till ett inlägg ;) Kul att göra sin egen som står för något viktigt för en själv. Kommer att bli jättebra när du väl gör den på foten. Snygg skylt du har fått tag på.

Kram Ullis