lördag 1 oktober 2011

Garderoberna krymper?

Ett "nytt skåp" har fått trängas in i vårat redan så trånga sovrum....

Jag tycker jag är så duktig på att rensa mina kläder emellanåt, men av någon anledning så har det bara blivit mer och mer kläder ändå ??? ;)

Min sekretär med smycken i, har fått flytta upp till övervåningen så länge, och DEN (övervåningen alltså) får ni kanske se att annat år då jag kommit så långt med målningen att det är dess tur ;)

Nu hoppas jag att de senaste inläggen har publicerats som de ska. De har nämligen varit schemalagda då jag jobbar/har jobbat för fullt hela helgen....Men nu är det nära, bara en sisådär sex timmar kvar denna natt och så sista natt-skiftet...ÄNTLIGEN lite kommande långledighet :)





1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhh så fint du har det!
Underbara bilder!
Ha en nfin Söndag!
Kramar Kathrine