måndag 25 april 2011

Underbar helg =)

Vilken underbar påsk-helg! Man ville aldrig att den skulle ta slut....Norge-främmande har vi bl a haft här i ett par nätter :)

Nu har jag också en liten blomfråga igen...vad är detta som kommit upp, någon som vet?

Idag har vi firat min älskade son nedan, som fyllt 16 år....

...och även min älskade sambo, som fyllde exakt 30 år mer än sonen (på samma dag dessutom-vaddå dålig planering... ;)....)

Vi har setat ute hela helgen....

Dottern har varit ute och fotat med en vän....

Råtta nummer ett.....

...och råtta nummer två fick naturligtvis också fika med oss ute i solen ;)

Hehe, sorry men var tvungen att bjuda er på detta....en av de presenter som Anders fick av mig, som jag tvingade min "stackars" 14-åriga dotter att fixa då jag sov efter ett natt-skift...Hon skämdes som tusan, men fick 100 spänn av mig i belöning och bjöd mig på ett hejdundrande skadeglatt skratt ;)

Hela tjocka släkten (nästan) var här idag....

Och det hoppades bl a studsmatta och spelades kubb.....

Och jag NJÖT av att allt skedde i VÅRAN trädgård :D

Summa summarum så var det en underbar helg! Kunde inte ha varit bättre! Nu lockar sängen då det tar på krafterna att kalasa ;)




1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Mmmm vilken sexig bild du hade med här då.... (Skrattar ihjäl mig!) ;)

En underbart vacker julros är det som du har där. Bästa färgen skulle jag vilja påstå!

Kraaaam!