tisdag 12 april 2011

Skrockfull

Jag har alltid varit väldigt skrockfull vad gäller mycket :/ Svarta katter över gatan, inga nycklar på bordet, stjärnfall o s v.....Minns än idag hur jag i ca 12-årsåldern råkade ha sönder en spegel och grät som en krokodil då jag insåg att jag skulle få otur i MÅNGA år framöver.....Ända sedan jag var barn har jag dock haft en förmåga att "snubbla över fyrklöver"....Har ett par hundra sparade sen tonårs-tiden....Och MÅNGA önskningar har faktiskt slagit in *peppar, peppar*

Jag har ett litet fyrklöver i guld på ena fram-tanden (sedan MÅNGA år tillbaka) och har länge funderat på att tatuera in ett litet ett någonstans på kroppen...men eftersom det är en sådan vanlig tatuering så har jag avböjt....

Men fyrklövrar kommer ALLTID betyda LYCKA för MIG :)


Inga kommentarer: