torsdag 28 december 2017

Kök utan julpynt







Men hej på er!

Vill börja med att säga att om du läser och tittar på min blogg från en mobil, så klicka på bilderna (en efter en), så blir de mer tydliga. För i min egen mobil blir bilderna suddiga om jag inte gör så. Tips, bara.


Hoppas ni har haft många sköna och lata dagar under julen? Fyllda av närhet till de du/ni tycker om, samt massor av god mat? Det har vi. Jag är så nöjd, så. Nu har jag dessvärre åkt på en ilsken förkylning, så jag känner mig ganska däckad för tillfället. Men envis som jag är, så plockade jag bort lite av det julpynt som stod framme. Det tog dock på krafterna, så nu blir det en vila.


Granen och stjärnor/ljusstakar får stå kvar tills efter nyår.

God fortsättning på er, och ha ett riktigt gott nytt år (om jag inte blir att blogga mer innan nyår)




Kram Linda




Ps. Bilderna är lite gryniga pga det mörker som råder....




Inga kommentarer: