torsdag 3 december 2015

Finaste julkulorna






I år kommer vi ha de finaste julkulorna -som man kan hitta- i granen. En kula för varje familjemedlem. Jag. Anders. Och så våra tre barn vardera (d v s sex tillsammans) Sen finns de ju några respektive också...men nu valde vi att bara ha "grundfamiljen". De som aldrig kan bytas ut. Nu hoppas jag verkligen inte att någon respektive byts ut för den skullen. Men. Ni förstår nog hur jag menar...

Texten har jag själv klistrat på (OBS! tålamodskrävande och inte helt enkelt), och den beställde jag HÄRIFRÅN. Julkulorna köpte jag på panduro. Till helgen klär vi granen, som vi alltid -numera- gör på andra advent. Nytt för i år är att vi ska prova på att ha plastgran. För bl a miljön och blommornas skull (mina orchideer gillar inte granar).









Inga kommentarer: